Persoonlijke begeleiding

De focus kan liggen op mentale training, waarmee je je mentale vaardigheden verder ontwikkelt en een mentale basis legt voor optimale prestaties. Of op coaching, waarmee je meer inzicht en handvatten krijgt, zodat je problemen beter kan hanteren en de balans in je leven weer kan herstellen.

Door mijn ervaring in de reguliere hulpverlening, kunnen presteerders – naast voor mentale training of coaching – ook bij mij terecht voor de behandeling van meer ernstige problematiek zoals eetstoornissen. In het eerste gesprek wordt met jou bekeken welke aanpak het beste bij je past.

Wat past bij jou?

Kom langs voor een  intakegesprek waarin we samen kijken naar wat de beste behandeling is.

Maak een afspraak

Mentaal trainen om te presteren onder druk

Sporters, dansers en anderen die onder druk moeten presteren, kiezen voor mentale training:

  • als ze merken dat het prestatieniveau in hun trainingen (veel) hoger ligt dan in wedstrijden of voorstellingen. Als het er ‘steeds maar niet uit komt’…
  • bij problemen vóór of tijdens wedstrijden, zoals slecht slapen of niet kunnen eten, zich slap of juist te gespannen voelen, snel boos worden.
  • als het plezier steeds minder wordt;
  • of gewoon om hun mentaliteit te trainen, net zoals zij hun lichaam trainen;

Mentale training is voor gezonde mensen en betekent veel oefenen en hard werken! Als er onderliggende problemen spelen, moeten deze eerst worden aangepakt met coaching of een psychologische behandeling voordat we met mentale training kunnen starten.